Webové stránky – bez nich jsou podnikatelé dávno OUT

Webové stránky
Webové stránky

Podnikání v dnešní době musí fungovat i na internetu, neboť se chování nakupujících v poslední době značně změnilo. Lidé často procházejí produkty, recenze, hodnocení, zjišťují celou řadu informací, než si vyberou prodejce nebo službu. Pokud tedy na internetu nejste, nebo je váš web zastaralý, počítejte s tím, že vaše potencionální zákazníky jistě osloví, v horším případě “uloví” vaše konkurence. Je zcela jedno jakou službu poskytujete nebo produkt prodáváte, neboť v dnešní době musíte mít vlastní webové stránky mnohem lépe propracované a trendy, než kdy dříve.

Každý podnikatel nebo firma by si měla uvědomit, že pro zákazníka je funkční a efektivní webová stránka vizitkou úspěšné firmy. Nyní se podíváme co je nezbytné pro úspěšné webovky a co na nich nesmí chybět.

Jednoduché a přehledné webovky

Webové stránky by měli obsahovat všechny informace o produktu nebo službě kterou nabízíte. V případě, že lidé navštíví vaše webové stránky, dělají to, protože je zajímá nebo hledají informace. Pokud tyto informace nenaleznou rychle a snadno mohou být frustrovaní a z vašeho webu odejdou jinam. Dobře udělaná webová stránka vždy obsahuje tedy informace o produktu, službě a také informace o vaší firmě. Na webu by neměli chybět žádné informace, které jsou spjaté s vaším podnikáním, aby si je mohl potencionální zákazník přečíst. Z druhé strany by obsah webových stránek měl být podán takovým způsobem, aby se v něm zákazník velice jednoduše orientoval a vyznal.

Zákazníky musí webové stránky upoutat!

Webové stránky, které mají svůj obsah tvořený poutavě jsou velice efektivní. Podnikatelé a firmy rostou na základě vztahu mezi zákazníky a webovými stránkami, toto nesmíte opomenout. Webovky jsou pro zákazníka první dojem a kontakt s vaší firmou. Pokud chcete vytvořit poutavý obsah, měli by jste především pochopit a porozumět požadavkům vašich zákazníků. V případě, že se jedná o velké firemní prezentace není vůbec od věci, nechat si zpracovat průzkum, co vaši zákazníci preferují.

Kontaktní údaje a časté dotazy

Na vašich webových stránkách je také dobré mít tzv. sekci “FAQ” neboli časté dotazy. Jedná o souhrn nejčastějších otázek a odpovědí. Zákazníci tak velice jednoduše naleznou možné časté dotazy na vaše služby nebo produkty. Pokud by jste na webu neměli kontaktní údaje, zákazníci vás nemají jak kontaktovat, proto nezapomeňte uvést vaši adresu, základní údaje jako je IČ, DIČ, telefon, email případně datovou schránku.

Webové stránky pro mobilní zařízení

Vzhledem k tomu, že se svět stává stále více digitálním, je mnohem důležitější než kdy jindy poskytnout bezproblémový zážitek z webu, a to i na mobilních zařízeních. Vaše webové stránky by tedy měli být optimalizované pro mobilní zařízení tzv. “Responzivní”. V dnešní době je většina návštěv webů právě z mobilních zařízení. Nezapomeňte tedy, že vaše webové stránky i toto musí umět.

Pokud by jste potřebovali poradit jak kvalitně a efektivně udělat webové stránky, můžete oslovit například společnost Listify s.r.o., která se vývojem a programováním webových stránek na míru zabývá. Více na www.listify.cool

1 Komentář
Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Mohlo by se Vám líbit